Технічна підтримка


Наша команда технічної підтримки складається з висококваліфікованих інженерів, які вже багато років професійно зайняті в галузі автоматизації АЗС та нафтобаз. Ми будемо раді надати Вам технічну консультацію та підтримку та відповісти на існуючі у Вас питання.

Співпрацюючи з нами, Ви можете бути впевнені в тому, що продукти, послуги та рішення, які ви придбали, будуть підтримуватися нашою системою технічної підтримки. Досвід нашої компанії допоможе досягти поставлених цілей щодо ефективності та рентабельності.

Пропонований нами список напрямків з технічної підтримки та консультування включає наступні:

  • загальні питання з автоматизації АЗС та нафтобаз: підбір обладнання та програмного забезпечення для потреб замовника (ТРК, рівнеміри, цінові табло, зчитувачі карток, касові апарати та системи управління, системи лояльності та ін.)
  • консультування з прокладання силових та інформаційних кабелів на території АЗС та нафтобаз для підключення ТРК, рівнемірів, цінових табло та ін.
  • консультування та підтримка у питаннях встановлення, підключення та налаштування палива роздавальних колонок, рівнемірів та систем вимірювання рівня, систем управління (касових апаратів, терміналів самообслуговування, POS-систем), банківських терміналів, сканерів штрих-кодів, принтерів, серверних рішень, інше
  • забезпечення нагляду за установками, що виконуються сторонніми організаціями
  • виконання пусконалагоджувальних та обслуговуючих робіт на АЗС
  • віддалене підключення та усунення знайдених помилок та проблем на АЗС
  • допомога розробникам програмного забезпечення щодо впровадження вироблених контролерів у їх продукти
  • тренінг та навчання персоналу АЗС

Ми пропонуємо 3 варіанти (плани) забезпечення технічної підтримки та консультування:

Тип технічної підтримки БЕЗКОШТОВНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ
Документація та посібники для користувачів на продукти
Консультації електронною поштою
Постгарантійне обслуговування та ремонт
Консультації по телефону
Консультації за допомогою месенджерів (Skype, WhatsApp, Viber, інші)
Пріоритетна підтримка
Віддалене підключення та усунення несправностей
Проведення віддалених пусконалагоджувальних та сервісних робіт
Індивідуальне планування часу із замовником
Персональний інженер з технічної підтримки
Вартість Безкоштовно

Примітки:
1. Безкоштовний план підтримки покриває відповіді нашою командою технічної підтримки в робочі години з 10.00 до 17.00, час відповіді залежить від завантаженості команди.
2. Для замовників Корпоративного плану підтримки забезпечується пріоритет в обробці запитів, час роботи: у робочі години з 9:00 до 19:00
3. Для замовників Індивідуально плану підтримки час та обсяг робіт узгоджуються індивідуально із замовником, а роботи виконуються з найвищим пріоритетом
4. Оплата за Корпоративний та Індивідуальний план підтримки виконується заздалегідь.

Пам'ятайте, що правильно поставлене питання – головна умова для отримання правильної відповіді!
Тому перед відправкою запиту, будь ласка, вкажіть якнайповнішу інформацію про предмет запиту, наприклад:

  • інформація про Вашу компанію
  • повноцінний опис питання/проблеми
  • опис продуктів, з якими відбувається проблема, наприклад назва брендів, моделей, серійних номерів, версій програмного забезпечення, інше
  • послідовність дій, що призвела до проблеми
  • опис кроків щодо відтворення проблеми
  • вжиті кроки щодо усунення проблеми
  • скріншоти, графічні пояснення та файли логів можуть спростити пошук рішення!
  • наявність діагностичної інформації, такої як файли системного журналу, трасування та дампи даних, дуже допоможуть нашим інженерам служби підтримки точно визначити причину помилки
  • будь-яку додаткову інформацію, яка допоможе краще та швидше зрозуміти предмет

Після отримання від Вас запиту на нашому сервері буде автоматично створено окремий тикет і один з наших спеціалістів буде виділено Вам. Лист з описом процесу взаємодії та можливістю відстежити стан вирішення питання/проблеми буде автоматично надіслано на вказану Вами адресу електронної пошти. Введена Вами адреса електронної пошти буде Вашим ідентифікатором, тому прохання уважно її перевіряти ще раз для прискорення процесу вирішення питання.

Заповніть форму для надсилання запиту на підтримку/консультування

  Надсилання повідомлення ... Будь ласка, зачекайте.